1. Home
  2. Meer HAS
  3. Blogs
  4. Bloggen in coronatijd: Coca-Cola Nederland

Bloggen in coronatijd: Coca-Cola Nederland

Overal op de wereld waar je komt zijn ze wel te vinden. De producten van The Coca-Cola Company. Kirsten van Zandwijk is werkzaam bij Coca-Cola Nederland. Zij is onderdeel van het managementteam in Nederland en eindverantwoordelijk voor onder andere de communicatie en duurzaamheid.

Kirsten is niet iemand die de ‘normale routes’ bewandelt. Ze is begonnen met werken bij non-profit organisaties (NGO), waarvan het langst bij Unicef. Daar werkte ze wel nauw samen met het bedrijfsleven. Kirsten gelooft erg in het samenwerken tussen het bedrijfsleven en de NGO’s. Ze vindt dat daar veel te halen valt. Ze heeft dus bewust de keuze gemaakt om aan de commerciële kant van de voedselketen te gaan kijken. Hier wil zij een grote impact maken met haar ervaring en kennis. In de blogpost van Annet Roodenburg over Coca-Cola Nederland was te lezen dat Coca-Cola maar liefst 6 miljoen consumpties per dag verkoopt in Nederland. De Coronacrisis brengt een hoop veranderingen met zich mee zo ook bij Coca-Cola. Benieuwd hoe het nu met ze gaat?

Lees het verder op onze HASblog: Coca-Cola Nederland: Er is een tijd om lawaai te maken en de tijd om stil te zijn. 

OVER DE HAS HOGESCHOOL BLOG

Deze blog is onderdeel van het online platform van HAS Hogeschool. Op de blog komen lectoren, docenten en studenten aan het woord: zij spotten trends, gaan in op de actualiteit, spreken met het werkveld en vertellen over hun projecten. Maar bovenal laten ze zien hoe bevlogen zij zijn om als expert alle kennis en ervaring die ze hebben over te dragen op jou als student of professional en je zo te helpen je projecten nóg beter aan te pakken. Lees meer